» Inte som jag tänkt mig

Hallå där
 
Denna dag blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men den blev ändå super mysig :)
Jag skulle egentligen ha träffat en tjej och pratat om en praktik men så blev det inte. Platsen blev tillsatt innan jag hade min träff men så kan det väl vara ibland. Som tur är så ringde dom från en förskola och frågade om jag kan jobba några timmar på måndag och ev på torsdag. Sen finns det lite mer tider som hon skulle ge mig så jobba kommer jag få göra :)
 
Istället för mötet så tog vi oss en tur till mamma och pappa. Blev bjudna på god mat och trevligt sällskap :)
När vi kom hem var det direkt ner i badet för min lilla prins innan vi dukade upp fredagsmyset :)
Helt inne i Scooby Doo :)

Det är dags för freedagsmyyyyyyyyyyyyys :D

Prinsen var vaken lite extra länge idag eftersom det är fredag och allt. Han somnade gott i sin säng strax efter kl 22 :)
Själv har jagprecis tittat på Keeping up with the Kardashians men nu ska jag stänga av tv och dator och sova. Få känna att man är lite utvilad när helgen kommer.
 
 
Natti natti Sov så gott
 
Kärlek ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback