» Inte lata idag inte

Hallå min vän
 
Imorse när vi vaknade så hade vi en mys morgon. Vi låg och kollade på film innan vi gick och åt frukost. Efter det så tyckte Oskar att vi skulle tatuera oss.
Jag fick också två grymt snygga tatueringar
 
Idag har vi inte legat på latsidan inte. Vi tog oss en promenad upp på stan där vi mötte mamma och pappa. Sen fick dom passa Oskar medans jag gick till Öbos huvudkontor. Varför? Jo vi ska Kanske/Förhoppningsvis byta lägenhet med en tjej som har en 3a :D Nu är det bara Öbo som ska godkänna det hela :)
 
Efter stan så följde jag och prinsen med hem till mamma och pappa. Drack lite kaffe och sov middag innan vi gick ut till parken och lekte lite.
Frisbee kastning
Såpbubblor
Klart vi ska gräva i sanden :)
Vätskepaus i värmen :)

Efter parken så blev det en tripp till Sibylla för lite käk, hamburgare. Oskar kom på efteråt att man kan ju mata fåglarna med pommes
Det är super roligt att jaga fåglarna
 
Nu ligger vi i soffan och tittar på Bilar filmen, men det är snart dags för våran älskade prins att sova.
Känner på mig att det kommer bli lite protester men det är bara att kämpa :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback