» Hopp och lek i vattenpölar

Hallå min vän
 
Gårdagen var ju inte så händelsefull. Tråkigt regnigt väder med lite inslag av åska. Ganska mysigt men ja du förstår vad jag menar.
När regnet hade gett sig igår så tog jag med mig lille prinsen för att gå ner och handla och på vägen så fick han självklart hoppa och plaska i alla vattenpölar :)
Nu tar vi sats..
Plask plask
Kul med vatten :)

På eftermiddagen igår så kom mamma över på middag :) Spagetti och köttfärssås så inget avancerat ;)
Sen kom även Milla hit och hänge med oss på kvällen, super mysigt :D
 
Idag så kom Josefine och Matilda hit och hälsade på. Jag fick äran att "leka" frisör igen och slingade samt färgade Matildas hår. Kanske borde utbilda mig till frisör?? ;P
 
Oskar sover sen en kvart tillbaka och jag sitter och njuter av ett glas med kall cola. Blir att mysa lite nu innan det ska SOVAS!! Är så himla trött så jag kommer nog slockna så fort huvudet hamnar på kudden.
 
Kärlek ♥


anncatrin boström
01 Augusti, 2012 - 20:16

Maten var jättegod:) o varför inte,frisör skulle du passa till<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback