» Hemmamys, parken och skogen

Gokväll
 
Förmiddagen började vi faktiskt med att vara inne. Jag vet, dåligt, men ibland så har man så kul hemma att man inte vill släppa allt :)
Efter att prinsen sovit middag så gick vi iallafall ut till parken. Vi hade med oss frukt och kaffe och även mamm/mormor Josefine/moster kom och var med oss.
Två sötnosar
 
Även idag blev det en tur till skogen. Vi plockade lite blåbär idag också men idag hittade vi något ännu roligare..
En GRODA :D
Trodde inte att Oskar skulle vilja hålla men han var inte sen med att ta emot våran nya kompis :)
Den hoppade upp på armen men det var ju bara extra roligt :)
Min underbara vackra prins♥

Ett x antal myggbett har man iaf fått av våra besök i skogen. Jag räknade och hittade 18 st bara på mig, men jag har inte sett några på lilleman :) Ska köpa mygg medel om vi ska fortsätta vara i skogen som vi är nu :)
Ska snart sova om jag ska vara ärlig, ska bara äta lite yoghurt och leta upp ett recept inför morgondagen, ska nämligen bjuda Milla på middag OCH efterrätt :) Sen imorgon kommer våran bovärd och ska besikta våran lägenhet för bytet är godkänt så det är bara att skriva på kontraktet :D
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback