» God vadå?

God morgon eller igentligen god förmiddag.
 
Mina planer på att inte sova halva förmiddagen gick i stöpet. Vaknade exakt 10.33. Jag har sovit lite si och så, det har varit varmt och jag har inte hittat rätt position. Nu är jag iallafall vaken och jag tror jag känner mig utvilad. Det kommer märkas lite mer under dagen.
Henke som är ledig idag är och hämtar Oskar nu, han pratade om det igår att han ville göra det själv, men jag trodde inte att han redan var på väg dit :) Vi har en liten tid att passa med Oskar för mamma och pappa ska bort vid 13 tiden så då kände vi att det bästa vore att hämta prinsen innna 12 så kan han sova middag hemma :)

Får se vad som händer idag, någonting får vi hoppas på :)

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback