» Extremt mycket pappersremsor..

Hallå där sötnos
 
Det verkar som att det är en "trend" för mig att göra lite sena inlägg, men huvudsaken är ju att jag gör ett eller hur :)
Imorse när vi vaknade så blev det mys i soffan framför Rupert Björn, och när det var dags för frukost så ville prinsen göra sin smörgås själv :)
 
När Oskar var på dagis idag så gick jag hem till mamma för att luncha lite. Hon bjöd på en jätte god wok med nudlar, yum yum :)
 
När jag var där så passade jag på att låna deras telefon och ringde lite samtal. Flyttade elen och sänkte vårat bredband osv. Det blev en mysig stund tillsammans med min kära mor (trots att deras telefon ringer stup i kvarten hemma hos dom).
Gick ifrån mamma runt 13 tiden så jag gick direkt och hämtade min lilla prins. När jag kom till förskolan så hade han inte vaknat än så dom fick gå in och väcka skrutten. Så jag fick en nyvaken och gosig kille i famnen :)
 
Hemma satte jag igång direkt med att ha sönder en jädrans massa gamla räkningar och andra papper. Har lånat en dokument förstörare av pappa, något Oskar gillade extremt mycket :)
Han hällde ut allt på golvet och höll sig sysselsatt ett bra tag :)


Jag kan säga att det var jätte roligt att plocka upp alla pappersremsor ;)
 
Tro det eller ej men jag har även vikt tvätten från i måndags (!?) som jag inte orkar gjort ännu. Unnade mig en kaffe latte, på med radion sen körde jag igång :)
 
Nu ska jag ta det lilla lugna, titta på något avsnitt av någon serie innan det är dags att sova. Imorgon händer det lite grejer men det berättar jag imorgon kväll ;)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback