» Ett glas..

Gokväll min vän
 
Idag har vi inte bara suttit inne, skönt att komma ut lite och att regnet inte öser ner.
Vi tog oss en cykel tur till Josefine tillsammans med mamma. Fikade lite medans mamma hjälpte Josefine att plantera om alla blommor. När jag såg dom hålla på insåg jag att det är något som jag också behöver göra, och sätta vissa blommor i större krukor :)
 
Oskar sover hos sin mormor och morfar inatt, han ville så varför inte :) Pratade med prinsen förut och då hade han kastat stenar och haft det jätte roligt :)
 
Vi har äntligen kommit iväg och handlat idag så nu har vi mat så det räcker ett bra tag :)
Efter handlingen så var jag och Henke ute och gick i markaspåret. Vi tog den mellan långa sträckan på 2,5 km bara för att titta hur den var. Henke vill ju springa så han ville bara kolla in terrängen. Det var iallafall jätte skönt att gå och bara prata om allt mellan himmel och jord.
 
Nu sitter jag här med inpackning i håret och ett glas vin på bordet, lite mysigt måste man få ha ibland :)
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback