» Buzzador Kampanj: Protene Pro-V

Hej min vän
 
Jag är medlem på Buzzador, och jag har fått äran (tillsammans med flera andra) att testa Pantene Pro-V hårprodukter. Igår så hämtade jag ut mitt paket som bestod av
En hårinpackning, värme/glansskydd, shampoo och balsam.
Jag fick även med 5 extra flaskor att dela ut till någon som vill prova.
 
Igår kväll efter att vi kom hem från kalaset så passade jag på att testa mina test produkter.
Jag sov med min inpackning, för det gör jag jämnt när jag har en hårinpackning.
 
Innan jag duschade och tvättade håret
 
Och denna bild är tagen idag efter att jag tvättat ur inpackningen och använt värme/glans sprayen
 
Om jag gillar produkten? Absolut! Mitt hår är lent och dessutom luktar det jätte gott :)
 
Gå med i Buzzador du också, så kanske även du har tur att få testa olika produkter precis som jag. Det finns allt från skönhet, litteratur och så himla mycket mer :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback