» Bio mys

Gokväll min vän
 
Först och främst så vill jag tacka Marie för denna underbara design som hon har hjälpt mig med. Stort Tack ♥
Jag kan verkligen inte sånt så det är bra att man har en pysslig underbar kusin som kan :)
 
Kom hem för en stund sen efter en mysig kväll tillsammans med min underbara syster och en annan underbar kusin (Viktoria) Kvällen började med ett bio besök, Snow White And The Huntsman
 
Sevärd och bra film :) Älskar att gå på bio, tyvärr gör man inte det allt för ofta (det går nog i perioder) Fast nu verkar det komma mycket bra filmer så vem vet, kanske blir en höst fylld med många bio besök :)
Efter bion så gick vi och satte oss på Satins uteservering, men ingen alkohol idag inte. Nej Josefine jobbar ju, Viktoria är gravid och jag var bara sugen på en Red Bull. Det blev hur som helst mycket prat och skratt som vanlig.
 
När jag kom hem hittade jag lägenheten i KAOS, som vanligt när jag lämnar Henke och Oskar själva. Leksaker överallt, och möbler mitt i rummet. Får se det från den ljusa sidan, dom har haft kul iallafall. Sen får dom städa imorgon ;)
 
Nu ska jag koppla av lite sen sova, det är en dag imorgon också.
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback