» Bio mys och lön krångel

God morgon vännen
 
Sitter just nu med dagens första kopp kaffe och försöker vakna till liv.
 
Gårdagen började i lugn och ro, vi myste ordentligt på morgonen innan jag och Oskar tog oss en cykeltur hem till mamma och pappa. Runt 12 tiden så bestämdes det att vi senare på kvällen skulle gå på bio, så jag fick panik byta min tvätt tid från 16 till 13. Skyndade mig hem, tvättade och grejade innan jag gjorde mig lite i ordning sen upp på stan. 17.15 stod jag mamma och pappa och väntade på Josefine och Matilda. Hämtade biljetterna och köpte popcorn (såklart) sen började filmen:
Sjukt bra film och den var spännande rakt igenom! 
 
När jag kom hem så var det väldigt tyst hemma, men sen hörde jag min lilla prins som låg vaken i sängen. Henke låg bredvid och försökte få honom att sova. Tydligen så kunde Oskar inte bestämma sig för vart han skulle sova, sin säng eller våran säng. Tillslut efter många om och men så somnade han i sin säng med en leksaks rally bil i famnen :) Fast innan han somnade så kunde jag höra hur han lekte och pratade i sängen :)
 
Idag så ska jag och Oskar ta oss en promenad till förskolan jag jobbade på sist. Tydligen har det blivit en de krångel med min lönelapp, eller inte bara min, nästan alla vikarier har fått samma problem. Så jag har inte fått min lön från juni månad som jag skulle ha 27 juli. Därför måste jag gå dit och få en ny rapport, be dom skicka in den direkt så jag kan få mina pengar den 10e istället.
Jävla krångel säger jag bara :/
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback