» Besök och uppäten paj

Gokväll vännen min
 
Besiktningen av våran lägenhet var helt okej. Inget allvarligt alls och inget som vi kommer behöva stå för. Det enda vi ska göra är att försöka spackla igen lite borr hål som finns på vägarna :) Och det hade jag ändå tänkt göra så det är ju inga konstigheter alls. 
Idag kom även Marika och Shadow på besök en liten stund. Blev inte så mycket prat för Oskar ville ha sin faster för sig själv ;)
Shadow skulle vara med och leka
 
Efter fem tiden så kom våran middags gäst hit, Milla. Jag bjöd på Kina gryta och ris till middag och till efterrätt hade jag gjort en ananaspaj. Har aldrig gjort eller ätit det förut men jag har bara en sak att säga, SUPER GOTT!!
Kommer definitivt att baka den flera gånger så vill du testa säg bara till så bakar jag ;)
Att det var gott går väl inte att ta miste på ;) Nästan en hel paj åt vi upp!
 

När vi satt och pratade i köket så ville Oskar titta på film så Henke hjälpte honom med det. Men efter ett tag så hör jag hur ovanligt tyst det är och går in i vardagsrummet. Då har Oskar somnat av ren utmatning (han ville inte sova middag idag) i soffan. Blev så illa tvungen att väcka på honom så vi kunde byta blöja snabbt och ge honom välling, men det tog inte en lång stund innan han somnade igen :) 
 
Nu ska jag snart göra mig redo för kvällen. Imorgon ska vi vara hos Öbo kl 10 för att skriva på kontraktet för nya lägenheten :) Sen efter det ska jag och Oskar gå hem till min moster Annelie för att fika lite :)
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback