» Härliga valborg :)

Hallå min vän

Jaha då har man varit ute vid årets majbrasa, och fy tusan vad folk det var :) Man träffade på lite folk man kände iaf. Träffade på Patricia och lilla Nellie, Viktoria, Annelie och Uffe och många mer :)

Kvällen började som sagt hos mamma och pappa där det grillades och bjöds på lite vin :)

Mamma och Pappa ♥

Oskar och jag väntar på att få åka karusell :)

Fy fan va dåligt jag mådde efter den turen. Hela världen snurrade kändes det som

Mmm godis ska man få ibland :)

Vi stod i kö för att få rida på denna lilla ponny i över 1 1/2 timme, när vi kommer fram så vill Oskar knappt
sitta på hästen :) Haha jaja vad tusan ska man göra :)




Nu sover lilleman gott efter denna dag. Själv sitter jag och har hörlurar på mig och poppar musik. Helst skulle jag bara vilja ställa mig upp och dansa och sjunga högt, men då väcker jag ju Oskar så det går inte :)

Hoppas att du också har haft en toppen valborgsmässo afton :)

Kärlek


anncatrin boström
01 April, 2012 - 22:26

Fina bilder o tack för en bra dag<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback