» Underbar Påskafton :)

Hej min vän

Vilken underbart härlig dag vi har haft. Vi är alla super mätta i magen av både mat, efterrätt och en massa godis. Påskharen hade besökt även mormor och morfar och lämnat ägg åt Oskar, och åt mig :)



Oskar och morfar :)

Mums efterrätt :D

Efter fikat så gick vi ut till parken en stund och lekte lite. Ska jag vara ärlig så slutade det med att jag gick in före dom andra för jag frös som fan. Kallt ute!



Syster hittade balansen :)


Måste ju även visa mitt påskägg som påskharen så snällt hade lämnat ;)



Oskar sover som en stock just nu vilket inte är fel så nu är det mamma tid som gäller.
Funderar på att sätta igång något avsnitt av Once Upon a Time innan det är dags att sova för natten.

Imorgon väntar en ännu en dag fylld med bus. Vi ska nämligen hem till Oskars farmor och farfar :)

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback