» Strax dags för sängen

Hallå där min vän

Slänger ihop ett litet inlägg innan jag faktiskt ska ta och krypa ner i sängen. 
Berättar lite kortfattat med bilder då jag inte orkar skriva för mycket :)

Redo för dagis :)

Hela vägen till dagis så sa Oskar att han skulle leka med fröken Marie :) Tror någon har en favorit ;)

På vägen hem från dagis så ville Oskar stanna och "pluppa stenar", sagt och gjort

Varje gång det sa "plupp" brast Oskar ut i ett lyckligt skratt :)


Det blev inga glada miner när jag sa att vi skulle gå hem.. Det skreks, slogs och kom tårar.. Att det kan vara så kul att pluppa ner stenar i en brunn?

När vi kom hem så var ju Oskar som sagt väldigt ledsen och för att få honom att inte vara det fick jag locka med mellanmål

"Baban" (banan) och "mölk" (mjölk)

Sen har vi lekt och busat. Älskar att höra min son skratta, finns inget bättre ljud än det :)

Mitt hjärta är fyllt av kärlek till dig min älskade prins ♥

Klart vi ska titta på barnprogram på kvällen för att varva ner :)

Nu sover prinsen så gott och det har han gjort i någon timme och jag ska alldeles strax göra honom sällskap. Imorgon blir det en dag fylld av pluggande och förhoppningsvis bra väder :)

Kärlek


anncatrin boström
04 April, 2012 - 20:56

Vad söt lillemannen är<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback