» Premiär åket för detta år

Hallå min vän

Idag blev det som sagt en tur hem till mamma och pappa. Har färgat lite kläder och så åkte jag iväg och solade med Josefine. Härligt med lite mer färg på kroppen, dock ser jag ut som en tomat i ansiktet :p
Vi har också hunnit med en tripp till parken. Vi sparkade boll och byggde kakor tillsammans med mormor och moster. Slutade med att moster och Oskar satt och filurade på backen istället.


Vi har också varit ute och premiär åkt camaron :) Oskar tyckte att det var riktigt kul att bilen brummade så och att man hoppade lite emellanåt :)



Nu sover lilleman gott och som jag sa så ska jag göra honom sällskap.
Sov så gott min vackra vän

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback