» Påskäggs jakt

Hej min vän

Jag har inte legat bakis hela dagen det kan jag lova. Har inte varit bakis alls bara seg i kroppen. Jag är ju inte direkt van vid att vara ute och dansa och vara vaken till 2 på nätterna ;)
Men gud så kul det var :) Började kvällen hemma hos Sara tillsammans med Veronica. Blev prat skratt och en del diskussioner (inga som slutade med bråk och skrik, bara roliga:))
Fick tyvärr inga kort från gårdagen då jag glömde min kamera hemma och mobilen ger inte dom bästa korten.
Vid halv elva tiden så mötte vi upp Patrica och sen blev det Harrys. Dansade och träffade alla vänner man inte har sett på länge, så himla roligt :) En väldigt lyckad kväll :)

Idag vaknade jag vid halv tolv tiden, lekte och gosade med Oskar och Henke innan Oskar somnade av ren utmattning på soffan :)


När Oskar sov passade jag på att springa ner till Ica, skulle köpa ett påskägg och fylla med godis till min ängel imorgon :) Men dom var slut, så jag hoppade på cykeln och cyklade till Willys men även där var dom slut. Så jag chansade och cyklade över till ÖoB, dom hade men jätte små. Tog sista chansningen in på Prix och där hade dom!! Så nu kommer Oskar få ett påskägg imorgon :D

I påskägget är det lite smågodis, klubba, kinderägg och en liten påse med småpengar som Oskar kan lägga i sin sparbössa :)

När jag kom hem från påskäggsjakten så hann jag precis komma innanför dörren sen vaknade Oskar. Så vi tog fram lite juice och kakor sen blev det Pippi Långstrump på datorn :)

Oskar ville ha alla kakor så han hällde ut hela paketet på bordet..

Nu har vi precis fått i oss mat och njuter av kvällen. Oskar och Henke sitter och spelar Nhl 2012 på xbox. Och ska jag vara ärlig så vet jag inte vem som härjar mest av dom.


Nej nu ska jag gå in och sätta mig i soffan och vila resten av kvällen :)

Kärlek


anncatrin boström
06 April, 2012 - 17:45

Här har påskharen vart o lämnat ägg<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback