» Och så var det dags igen

Hallå min vän

Återigen så har Oskar fått tillbaka sin hosta. Hela natten har varit jobbig och han har hostat och gråtit var om vartannat. Han har fått sova bredvid mig i sängen och jag har legat och kliat hans rygg från och till halva natten.
Kl halv sju vaknar han och vill gå upp och när jag nu dom senaste tre timmarna har försökt få honom att sova så börjar han hosta och vägrar sova.
Kommer bli en jobbig dag och jag vet att det kommer bli en jobbig natt igen. Ska försöka bädda hans säng så han nästan får sitta upp och sova. Sen är det bara att inse att det återigen är dags för hostmedicin till prinsen.
Stackars lilla ♥

När han väl är vaken så är det inte en lugn stund, han springer runt, leker och busar. Varför ska just hostan komma på natten men inte på dagen??



Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback