» Morgonbesök och flykt

Gomorgon min vän

Hoppas att du har sovit bättre än jag? Återigen har jag svårt att somna och jag sover oroligt.. Vet inte vad det är som händer men lite jobbigt är det.
Här hemma har vi precis fått i oss det viktigaste målet på dagen och sen är det dags för dagis och skola.
Idag fick vi besök på balkongen lagom innan frukost något som Oskar tycker är väldigt roligt.

Själv känner jag - "fan dig om du skiter ner min balkong!!"

Nej dags att ta på Oskar kläder. Fast så fort jag kommer med kläderna så kommer han springa iväg och så är det meningen att jag ska jaga honom. Oftast så tar han till flykten och gömmer sig under köksbordet :)

Så här kan det se ut :)

Dags att börja sätta igång så dagen kan börja på riktigt.

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback