» Måndag morgon

Godmorgon min vän

Som vanligt här hemma så är vi vakna och redan klara för dagen. Sov med inpackning inatt så just nu är mitt hår jätte lent och härligt :) Tänk vad mycket man faktiskt kan hinna med på morgonen om man bara vill.

Idag är det dags för skolan igen. Känner mig inte jätte pigg, men det går nog över så fort jag hävt i mig mitt morgon kaffe.
Oskar sitter just nu och äter frukost framför Pippi Långstrump. Lite kul för han pratar om Pippi rätt så ofta under dagen, hur hon badar med kläder och får ägg i håret. Får se hur han reagerar när det Emil visas istället :)
Henke ska på utbildning idag och kommer inte hem förens 17 tiden, så när jag är i skolan kommer underbara svärmor/farmor och passar Oskar :)


Vi ses och hörs sen

Kärlek ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback