» Måndag

Godmorgon vackra du

Sovit gott? Själv är min sömn som vanligt lite sisådär, vaknar hela tiden (klarvaken) sover inte så djupt som man vill osv. Börjar bli väldigt jobbigt nu..

Igår när Oskar kom hem så berättade han om sin dag med farmor och farfar, dom hade lekt i sanden och sparkat boll. Sen berättade han att han hade ätit makaroner och köttbullar. Men där vet jag att lilleman ljuger för mig, det var potatis och korv (enligt Henke), och att det blev glass till efterrätt :)
Han hade hur som helst en mys dag med sin farmor och farfar :)

Själv åkte jag iväg och solade en stund med mamma igårkväll. Känner att jag är lite röd idag, hoppas att sminket döljde det bra iaf :)
Regnet öser ner och jag vet inte om jag vill cykla idag till skolan, kommer ju bli jätte blöt! Undrar om Henke kan vara snäll och skjutsa eller om jag ska ta bussen. Den går lite dåligt men men, får gå in och kolla lite mer Henke :)



Kärlek ♥


Maggis
16 April, 2012 - 07:24

Ja det var en underbar dag med det underbara barnbarnet! Tack för lånet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback