» Lördag

Godmorgon min underbara vackra vän

Hoppas att du har sovit lika gott som vi har? Oskar var snäll och gav mig sovmorgon till halv åtta imorse :D Fast så somnade han ju halv nio igår kväll, så det är ju inte så jätte konstigt.
När jag hade nattat Oskar igår så lade jag mig skönt i soffan med en skål chips och tillhörande dip bredvid mig och kollade på Vampire Diaries
Sen blev det såklart lite Glee innan jag valde att gå och lägga mig strax efter 22 tiden. Fast som vanligt så fastande jag med att ligga och spela spel i sängen. Tror jag är lite beroende av det.. Men men ;)

Nu på morgonen så har vi myst och kollat på Pippi, vi har även hunnit busa till det lite ;)
Idag är det ju verkligen kanon väder ute så idag ska vi ta oss ut en stund. Ska eventuellt hem till mamma och pappa och färga lite kläder :)

Men vi kommer ju såklart att höras under dagen.

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback