» Lekt, busat och solat

Har precis kommit hem efter ha varit iväg och solat med mamma och Josefine. Så skönt, men vissa stunder höll jag på att svettas ihjäl. Fast som talesättet säger, vill man vara fin får man lida pin ;)

Den här dagen har vi spenderat med mamma/mormor. Vi har busat, lekt och varit uppe på stan och strosat.
Hatar att så fort man inte har så mycket pengar så hittar man verkligen Allt. Överallt så såg jag fina kläder som skulle passa mig alldeles utmärkt. Någon som vill ge ett bidrag??
Vi har också hunnit träffa min moster Anna som kom till mamma för att klippa henne. Varje gång Oskar träffar henne så pekar han på sitt hår och säger "Anna klippa". Sötunge :)
Sen kom morfar hem, fast det blev inte så lång stund med honom. Han skulle ut och lyxäta på resturang, inga fel med det inte.

Nu ska jag kolla runt lite här på internet innan det är dags att kolla på "Det okända", om jag orkar vill säga. Är ganska trött så det kanske blir tidigt i sängen.


Kärlek


anncatrin boström
02 April, 2012 - 20:05

Tack för en underbar dag med er båda,älskar er<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback