» Lek, bus och tivoli

Hallå min vän!

Hur är det med dig? Här är det bara bra med oss allihopa

Vilken dag det har varit :) Jag och Oskar började dagen med att äta frukost i vardagsrummet samtidigt som vi tittade på barnprogram. Vi busade och lekte fram tills lilleman skulle sova middag!
Sen hände det saker, vi har varit på tivoli! :)
Ringde till pappa som följde med oss dit en stund, så det var jag Oskar och morfar. Tivolit är här i tybble i helgen och det fanns lite karuseller att välja på. Oskar fick åka två karuseller, tekoppar och bilar. Sen vann han en nalle, fick varma chips och en ballong. När vi gick runt där på området så visste inte Oskar vart han skulle titta, fanns så mycket att se. Snurrande och låtande karuseller överallt :)

Oskar och morfar åkte tekopparna medans jag och Oskar åkte bil, men dom bilderna har pappa så dom får ni se någon annan dag :)


Nallen och ballongen :) Den ballongen kommer garanterat att hamna på väggen sen :)

Dom varma chipsen fick hänga med enda in i kvälls myset. Ett litet glas cola på det blev det också :) Lite lördagsmys ska man ju få :)

Såklart vi kollar på Pippi här hemma, varje dag nu för tiden

Lilleman gick och la sig för ungefär en timme sen och jag tror att han somnade ganska fort. Nu är det min tur att äta lite lördagsgodis och mysa lite för mig själv :) Henke ska väl snart sova så jag får se vad jag hittar på då. Sova jag med kanske?
Hoppas att du har haft en lika rolig dag som vi har haft :)

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback