» Här börjas det tidigt

Hej min vän

Imorse började Oskar tidigt med godis ätandet. Som tur var fick jag i honom frukost innan, och vadå? Det är ju bara påskhelg en gång om året :) Och då Ska man få godis.


Min lilla godisråtta :)

Just nu sparkar Oskar och Henke på bollen ute i hallen. Ett himla springande och tjoande :) Ibland undrar jag vad nya grannen under oss tänker, men vill han klaga kan han komma upp.
Oskar leker och har kul och det är huvudsaken.
Ska snart åka hem till svärmor och svärfar och äta lite middag. Och när vi kommer hem så ska Oskar få titta på Emil i Lönneberga. Han gillar ju Pippi Långstrump så varför inte Emil :)
Och så kanske jag ska ta mig iväg och sola, få lite mer färg på kroppen :)

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback