» Grovtvätt och storstädning

Godmorgon min vän

Vad händer med vädret? Solen skiner men det är minus grader? Vart är vårvärmen?

Idag ska Oskar få gå till dagis, just nu leker han med sitt kök. Han tar sin mjölk han fick till frukost och häller den i kastrullerna så han kan vispa och verkligen laga mat.
Får se till att städa hans kök så det inte börjar lukta sur mjölk :)


Efter att lilleman är avlämnad på dagis så ska jag och Henke STOR städa lägenheten. Har bokat grovmaskinen i tvättstugan så vi ska tvätta lite mattor. Eller speciellt vardagsrumsmattan.
Så när Oskar kommer komma hem kommer det vara så rent och fint att vi kan äta mat direkt från golvet :)
Funderar på om jag ska putsa fönsterna också, men jag tror jag väntar med det. Enligt väderprognoserna så ska det bli snö i påsk :/

Nej nu måste vi få på oss kläderna och göra oss redo :)

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback