» Gårdagen och idag

Hallå min vän

Igår kom ju som sagt Johanna hit och hälsade på. Det blev fika med bullar och kakor och så klart en massa prat. Vi har ju inte träffats ordentligt sen jag fyllde så det fanns lite att prata om. Oskar fick en ny kompis att sparka boll med här hemma. Han pratade hela tiden, när han inte fastnade med att titta på Pippi såklart.
Tack för gårdagen Johanna
Efter att Johanna åkte hem så blev det mer bus och lek.
Vi hade en väldigt trött Oskar som somnade ganska fort igår kväll :)

Min dator slutade fungera igår så det är därför som jag inte bloggade igår. Vet inte vad som hände, men jag hade ingen internetkoppling alls på hela kvällen. Jag vart ganska irriterad, blir arg när saker och ting inte fungerar.
Men nu på eftermiddagen så hoppade allt igång igen :)

Idag så var vi hemma från skolan och dagis. Jag har redan räknat dagens matte tal så hemma i onsdags så jag skulle ändå inte h något att göra på lektionen.
Vid halv tio tiden så kom Viktoria hit och hälsade på. Var ett tag sen jag träffade henne också så det blev mer prat idag. Vi har lunchat och haft en super mysig dag. Efter tolvslaget kom även Josefine hit och efter att Oskar vaknat efter att ha sovit middag så blev det glass med jordgubbar.
Tack för en super trevlig dag tjejer ♥


Såklart att det blev chokladsås också :)

Just nu sitter min prins och äter chips och kollar på Pippi (såklart vad annars?) Tror lilleman får vara uppe lite längre idag och verkligen ha fredagsmys med mig :)


Henke drog iväg för en stund sen och träffar kompisarna. Så nu är det bara jag och Oskar :)

Nej nu ska jag göra Oskar sällskap och titta på Pippi.

Hoppas att också har haft en kanon dag :)

Kärlek




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback