» Fin besök och en trött liten prins

Jäkla skit väder ute, är det regn snö eller hagel jag kan faktiskt inte avgöra?

Jaja idag har det varit en lugn dag. Fick fin besök förut av två super söta tjejer


Patricia och Nellie :) Var ett tag sen jag träffade lilltösen och det märktes. Hon var sjukt blyg, men det lättade lite när jag busade till det. Dom små liven fick dricka mjölk ur leksakskopparna och det var ju hur roligt som helst


Nellie

Jag och Nellie bestämde att vi ska ut i parken och leka någon dag allihopa, när vädret tillåter det. Vi ska ha med oss matsäck och bara leka en hel dag. Tror faktiskt att det kommer bli en kanon lyckad dag :)

Nu ligger Oskar och sover med sin pappa i soffan. Lilleman var så trött efter maten att det tog kanske bara en minut sen somnade han inne hos Henke.


Egentligen så borde han inte sova nu men han har inte sovit på hela dagen så det får bli som det blir.
Kanske går in och väcker på dom båda om en stund :)

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback