» En stillsam tisdag

Hej min vän

Fy vilket trist väder vi har haft idag. Var jätte kall, frusen och jätte blöt när jag kom hem. Cyklade hem när det snöade som fan. Hela jag var en snögubbe på framsidan med iskalla händer.

Idag kom Stampe hit en stund på eftermiddagen. Oskar blev en liten uppmärksamhetssökande sprallig skit unge som han alltid blir när vi får besök :) Han hoppade i soffan, fejk ramlade och skrattade var och varannan minut, mitt lilla hjärta ♥

Även idag sa har Oskar kollat väldigt mycket på Pippi Långstrump. Räcker med att jag kliver in genom dörren så ska han titta ( allt finns ju på min dator) Idag fick han titta på "Pippi på de sju haven" Vart ju lite extra roligt när dom ropar på Oskar i den filmen ;)

Nu är det lugn mys stund för min del. Ska kolla på lite Gles innan jag ska sova. Trots sovmorgonen imorse så är jag redan lite trött. Tänk om jag lider av något? Sömnproblem och så är jag ofta trött??


Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback