» Cykeltur och påskpyssel :)

Hej min vän

Än så länge har den här dagen varit underbar på alla sätt och vis :)

Vid halv tolv tiden så åkte jag och lunchade på Saigon med min underbara mamma :) God mat och prat i massor, kan ju inte bli mysigare :) Tack för en trevlig lunch stund mamma
Efter lunchen blev det att åka hem, ta det lugnt innan jag och Henke gick ner för att hämta Oskar. Idag hade vi med oss Oskars cykel, så det blev så klart en runda genom området med den



Efter cykel turen så valde jag och Oskar att vara ute lite mer medans Henke gick in. Så vi gick upp på bron och tittade på alla bilar som åkte nedanför oss.

När jag berättade om det för Henke svarade han med att säga "Vilken bro? Finns det en bro här?"
Okej hur tusan kan man missa den stora träbron, allvarligt??


När vi lämnade dagis idag så fick vi med oss lite påskpyssel som Oskar hade fått gjort, planterat gräs :)

Nu står detta vackra arrangemang på köksbordet, underbart :)



Så har vi så klart busat genom att måla oss lite :D Kunde inte låta bli :D

Kärlek


anncatrin boström
04 April, 2012 - 16:35

Tack själv för trevligt sällskap o jättefia bilder på Oskar<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback