» Trött och mera jobb

Godmorgon vännen
 
Sminket är kletat på ansiktet och dagens första kopp kaffe står bredvid mig just nu.
Efter denna jobbiga natt kommer jag behöva dricka mycket kaffe för orka..
Theo vakna och var JÄTTE ledsen och fick då sova hos mig för att bli lugn, men istället vaknade han till och var vaken mellan 23-01.. suck.. och väckarklockan skulle ringa kl 6... istället vaknade jag kl 5 och kunde inte andas.. i med nässpray sen var det ju fan ingen idé att somna om.
Herregud så det kan vara ibland eller hur?
 
Igår fick jag jobba lite igen och även idag ska det jobbas. Ska alldeles strax väcka barnen då dom ska vara på förskolan 7,30 själv ska jag jobba 8-16.40(17)
 
Nej nu ska barnen väckas :)
 
Kärlek ♥


farmor
19 Mars, 2015 - 06:30

Stackars Johanna ja det är tufft att vara mamma ibland


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback