» stolt och kalas

Hej fina du 

Efter en fullspäckad helg är jag nu slut som människa.. 

Igår så gjorde jag högskoleprovet och det känns både bra och dåligt. Bra för att jag nu har gjort de, dåligt för att jag är livrädd över att ha misslyckats :( Men jag har gjort det och jag är stolt över mig själv!!

Idag var det äntligen dags för Oskar och Björns kalas för dagis kompisarna :) Vi började redan på morgonen med att pynta och fixa sen vid 15 tiden var det dags. 10 barn och vuxna som samlades i en lokal :) Ljudnivån var hög men oj så kul det var. Glass och tillbehör i mängder, skattjakt med påskägg och paket i massor :) 
Tyvärr kommer jag inte lägga upp bilder här då jag inte har föräldrarnas tillåtelse, men lite bilder på dukningen kan ni få :)




Här är alla fina leksaker som Oskar fick :)


En fantastisk dag och nu ska jag sova. Imorgon ska jag mysa massor med mina två killar ♡

Kärlek ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback