» Stavmixer och mer cykling

Hej finaste du
 
 

Ytterligare en underbar dag med solsken och lätta vindar, MER såna dagar Tack :)
Idag så var det förskolan som gällde och det var en glad Oskar jag lämnade idag, han vinkade glatt och började genast att leka med en kompis :)
 
Jag och Theo gick och mötte upp mamma för att sen gå och spana in nya Ica Maxi som öppnade idag. Trodde att dom öppna tidigt men det var invigning kl 10 idag så vi kom lite tidigt MEN vi var bland dom 100 första så vi fick en varsin kupong som berättigade oss att få en Stavmixer från Bosh om vi handlade för 100kr :) Lätt gjort så jag kom hem med en stavmixer :)
 
Efter att vi hade varit där gick jag och Theo hem, käkade lunch sen fick Theo ligga i vagnen ute på balkongen och sova. Så skönt för honom och han sov i nästan 2h :)
Hostan är kvar än, men den låter mer rossligt och som att slemmet är på väg att släppa :)
 
Sen hämta vi Oskar på förskolan och mötte upp Josefine, köpte glas sen lek och cykling ute på gården :) Och nu jäklar kan ungen cykla mer, det går jätte bra rakt fram, svängarna är lite svåra men det tar vi nästa gång :) Men idag cyklade han nästan genom hela gården, stolt kille och en ännu stoltare mamma :D
 
 
 
 
 
 
 
'
 
 
 
Innan vi gick in så väntade på Henke så han fick se när Oskar cyklade :) Oskar var jätte stolt som fick visa vad han lärt sig och stoltheten i Henkes ögon kunde man inte missa heller :) Snart cyklar våran älskling själv utan hjälp :)
 
Nu ska jag stänga ner datorn och börja läsa bok nr 2 i Sagan om Isfolket :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback