» snabb uppdatering

Hej finaste du 

Uppdateringen har varit dålig pga att jag inte har mått så bra. Började redan i onsdags eftermiddag, frös och ont i halsen. Somnade redan innan 21.30 sen när jag vaknade igång så hade jag så ont i halsen att det brände och sved så fort jag drack. Tappade rösten från och till och hade så hela dagen. Sov till och med med en scarf (!?) för att värmen lindra lite.

Idag mår jag bättre men jag är tok förkyld och för att slippa snyta mig tamejfan hela jävla tiden så har jag papper upp i näsan hela tiden... så läckert... eller inte.

Trots det så fick vi lite fin besök idag av Josefin :) käkade, fikade och var ute en stund. Pappa kom förbi en sväng efter jobbet och satte dit en balans pinne (eller vad det nu heter) på Oskars cykel. Nu kan vi verkligheten öva varje dag :) 


Nu ska jag läsa lite innan det är dags att sova. Imorgon är det dags för bollkul igen :)

Kärlek ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback