» nya naglar

Hej vännen 

So I'm back.. ;)

Imorgon vänder veckan och snart är det helg igen :) Jag har fått jobba idag och även igår, ska göra några timmar imorgon sen får vi se hur resten av veckan ser ut  :) 

Igår efter jobbet så gick jag och barnen och storhandla. Blev en del, men det var skönt att fylla på kyl och frys igen :) 

Efter handling så blev det en lugn kväll och vi läste lite böcker som vi lånade av Jennie och Björn :)

Idag så fick jag som sagt jobba och efter jobbet så "droppade" jag av barnen hos mamma och pappa. Själv cyklade jag upp på stan och fixade mina naglar ;) 
Fina naglar är bästa känslan 

Sen hem, bada barnen, plocka lite, fixa kvällsmat/välling, natta Theo sen film mys med Oskar :) Helt perfekt avslut på denna dag. Nu ska jag försöka sova, imorgon är det en kort dag på jobbet (som det ser ut nu) 11.30-15 sen ska jag hämta hem 3 (!!) Ungar från förskolan, Oskar ska ha med sig en kompis hem :) 

Kärlek ♡ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback