» mys dag med mina hjärtan

Hej vännen 

Idag fick mina barn ha en "ledig" dag med mig. Oskar skulle vara ledig hur som helst egentligen men Theo fick sig en mysdag med mig han också. 

Vi började dagen med att sova till kl 7 sen upp äta mysig frukost med tända ljus :) 
Direkt efter frukosten så började Oskar bygga med sitt nya lego. Koncentrationen var på topp och han bar otroligt stolt över att kunna följa ritningen själv :)


Vi hade också en mysig frukt stund med frukt från igår och kex :) 


Efter det så fick vi fin besök av Viktoria och Nova :) Barnen lekte och jag och Viktoria försökte prata lite  (inte lärt när barnen kräver ens uppmärksamhet hela tiden) ;)

På eftermiddagen fick vi även besök av mamma och Josefine. Mamma ville ha hjälp med håret och snäll som jag är ställer jag upp ;)

Nu ska jag sova, jobba imorgon 7-16 så det blir en lång dag på förskolan för barnen och så klart för mig också :) 

Kärlek ♡ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback