» kalas x2

Hej fina du

Ska alldeles strax försöka sova, måndag imorgon och jag ska jobba igen :) woho!! Fick ett sms nu på kvällen med en förfrågan och såklart man ställer upp :) 

Idag har varit en sån där dag då det har hänt så mycket och barnen har varit uppe i varv nonstop.

Vi började dagen genom att få besök av Viktoria, Nova, Isabell och Louie. Dom firade Oskar lite i efterskott något Oskar inte hade  problem med då han fick paket ;)
En super fin spiderman ryggsäck av Viktoria och Nova och av Isabell och Louie fick han kläder och en fotboll :) 
Barnen lekte och vi vuxna fick prata lite och fika :) 
Tack för att ni kom :)



På eftermiddagen gick jag och Oskar hem till Björn och firade honom :) 5år fyller han och det ska självklart firas med ett superhjälte kalas. Vi fick riktigt god tårta och fika i massor. Barnen fick även godis och tatuering :) 
Tack Jennie, Johan, Björn och Bror för att vi fick komma :)

Nej nuska jag försöka sova så jag är pigg och glad imorgon :)

Kärlek ♡ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback