» Jobba

Hej vännen ♡

Det blev ingen sjuk Oskar däremot blev det en jobb dag för lilla mig :) Fick ett samtal imorse med en förfrågan och deras klart jag hjälper till när jag kan :) Började jobba 10.15 och sluta 16.40 

Oskar blev väldigt upprörd över att han skulle till förskolan, grät och skrek om att han inte ville gå, att jag vara skoja osv. Tillslut förstod han väl att jag faktiskt skulle jobba och han blev okej med tanken.  Theo däremot blev ledsen när jag lämnade men även han har haft en bra dag. Henke fick för engångs skull vara den som hämta idag :) När jag kom hem satt dom till och med vid köksbordet och åt middag :)

Nu ska jag sova. Rätt så trött.. 


Kärlek ♡ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback