» 5år

Hej vackra du
 
Dagen börjar lida mot sitt slut och jag har en otroligt nöjd 5åring här hemma :D Han är så glad över alla gratulationer och tacksam över alla presenter :)
 
Idag så gick jag upp lite tidigare för att kunna gå in med frukost och sång till födelsedags barnet, men han hann vakna innna men jag skickade honom åter i säng :)
Den glada lyckan i hans ansikte när jag kom in och sjöng kommer jag ha på näthinnan länge :)
Till frukost fick han en smörgås och tårtbit, men bara tårtan åts upp, men han fyller ju år så då får man äta tårta till frukost :)
 
 
 
Sen var det dags att gå till föskolan och idag fick Oskar ta med sig glass och bjuda alla kompisar på :)
Theo (som fick vara hemma idag också) fick följa med mig till affären och handla lite småsaker inför dagen "lilla" kalas.
När man fyller år så får man ju bestäma vad som ska ätas hemma, och jag trodde att Oskar skulle säga hamburgare eller nåt, men nej han ville ha Tacos idag :)
 
 
På eftermiddagen så kom Maggan och Micke hit och firade :) Oskar blev så nöjd med presenterna och när Henke kom hem fick han mer paket av oss :)
 
 
 
 
 
Av oss fick han detta :)
 
 
 
 
 
 
 
Även Theo fick paket :)
 
 
Självklart blev det tårta idag också efter önskemål från Oskar, choklad och vanlij igen, men extra mycket choklad. Han var nöjd med resultatet :D
Haha jag vet den ser slarvig ut men jag är ju ingen mästare direkt :D
Huvudsaken är ju att den är god ;)
 
 
Nu ligger våran 5åring och tittar på en ny scooby film men det är snart läggdags :)
En annan ska gå och duscha för att sen lägga sig och titta på " Realitystjärnorna på godset" :)
 
Tack igen för alla gratulationer och presenter som Oskar har fått, han tackar så mycket han också ♥
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback