» sjuka och 6år

Hej fina du ♡ 

Hur mår du? Här hemma mår hälften av familjen bra och den andra halvan lite sådär. Barnen hamnar på kategorin sådär, Theo har haft feber sen igår, över 38 grader. Oskar är allmänt nere och ingen aptit alls :( Stackars mina små änglar ♡ 

Så imorgon blir det ingen förskola för Theo, så vi får se hur det kommer gå för honom när han väl ska dit. Kanske får köra på en eller 2 extra dagars inskolning, vem vet. Just nu ska vi se till att han blir frisk från denna feber, hosta och snuva.

Vi var iaf ute en stund idag, Oskar ville åka snöbräda så självklart gjorde vi det. Blev några timmar ute och mot slutet hade vi med oss "Stora Theo" som Oskar säger, en dagis kompis :) 
 
Idag firar även jag och Henke 6år tillsammans. Helt otroligt :) 
Gjorde en liten överraskning till honom i snön men han tyckte att jag var töntig MEN jag såg leendet och  glittret i hans ögon så jag vet att han blev glad :D 


 Dags att sova hur nu det ska gå, sov middag i nästan 2 timmar med Theo idag ;)

Kärlek ♥ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback