» ond tå och pulka

Gokväll i alla stugor :)
 
Först ska jag börja med att beklaga mig och (förhoppningsvis) få lite sympatier.
Jag har sååå himla ont den lilla tån bredvid stortån på vänsterfot!! Skulle bära ut kökstolarna i köket (jag och grabbarna byggde en koja) och tappar helvetes fan saken på min lilla tå! Den är röd och jag kan knappt röra den utan att det dunkar som fan :(
Tycker så himla synd om mig själv :(
 
Idag var det dags för förskola för båda grabbarna. Ojoj vad Theo var ledsen när jag sa hejdå. Gjorde så ont i mamma hjärtat :( Som tur var så hämta jag ju honom kl 12 och då sa dom att det hade varit en "sisådär dag" Han hade lekt sen blivit ledsen, lekt ätit och blivit ledsen. När vi gick hem så la han sig mot min axel och snyfta mamma några gånger innan han somnade och sov middag i ren utmattning.
Imorgon ska vi testa en längra dag och sova middag på förskolan. Vi får se hur det kommer gå och skulle det inte funka, nej då ringer ju dom självklart efter mig :)

Oskar hade haft det superkul hur som helst och han ville absolt inte gå hem. Blev några åk i den lilla backen utanför oss med Jennie och Björn :)
 
 
 
 
Nu ska jag och min onda tå kolla klart på en film sen sova.. om det går. Kan inte somna på kvällarna :(
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback