» Förkylning och läkarbesök

Hej finaste du

Nu har förkylningen kommit hem till familjen Boström / Runfors.
Barnen hostar och snorar och även vi vuxna är drabbade. Täppta näsor och onda halsar. Men en  förkylning är ju inte "hela världen "
Så länge febern håller sig på avstånd så är jag mer än nöjd :)


Idag hade vi en mys morgon innan vi tog bussen till Brickebacken och tandläkaren. Oskar skulle pp kontroll. 20 tänder, precis som det ska vara. Ett pyttelitet början till ett hål men det var inget allvarligt och inget vi behöver oroa oss för :) Vi hade/har borstat bra och tandläkaren tyckte att oskar var jätte duktig som kunde "fluxa" :)



Efter tandläkar besöket så åkte vi hem och hann precis in genom dörren när Josefine kom :) Hon var snäll att passa barnen medans jag var hos barnmorskan. Tyvärr gick inte det besöket så bra så jag ska dit om ett tag igen. Inget allvarligt !!!

När det var dags att äta tog vi oss en promenad till saigon. Vi lyxade till det idag till oskars stora glädje :) 



Resten av kvällen spenderades i soffan. Jag och Oskar tittade på Landet för längesedan :)
Nu ska jag försöka sova lite, känns som att det kommer bli omöjligt då jag är täppt i näsan och jag vill verkligen inte ta nässpray :/ Jag har mitt plåster på och hoppas att det hjälper.

Kärlek ♥ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback