» film och magsjuka

Gokväll fina du ♡ 

Jag har precis tittat klart på en underbar film; Hur många kramar finns det i världen, och jag ligger med ett leende på läpparna :) Har du inte sett den så gör det, finns ett otroligt fint budskap i den filmen :) 

Så vad har vi gjort idag? Suprise suprise jag har städat och tvättat. 3 maskiner med kläder, sängkläder och dylikt. Känns skönt att få undan mycket. Imorgon har jag bara den roliga delen kvar, vika all tvätt ;)

Barnen har lekt och busat massor. Theos feber är borta däremot är han fortfarande lite känslig och väldigt mammig från och till. Båda barnen hostar mycket men det låter bara som vanlig förkylnings hosta :) 
Mamma kom hit en stund efter lunch, fikade lite och pratade (så gott det gick ) sen satt hon och Oskar och pärla lite innan hon åkte hemåt :)


Denna vecka blir det ingen förskola för  barnen. Det går magsjuka på båda avdelningar och både jag och Henke är eniga, det vill vi inte ha igen. Så denna vecka får barnen vara hemma och vi får se till att hitta på roliga saker :) 

Kärlek ♥ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback