» tagen och nya jackor

Idag har det varit en sån där dag då jag har plockat städat och rensat. Tog bort kläder som Oskar inte kan ha längre igår så dom åkte upp på vinden, har lagt ut diverse babysaker och kläder på annonser :) Har redan sålt en sak nu hoppas jag att resten kan säljas också :)

Jag kanske inte har nämt det tidigare men Theo har lärt sig att börja klättra lite smått. Och idag fångade jag honom med handen i kakburken, typ. Haha busungen hade klättrat upp på pallen i köket och lyckats få tag i en tallrik med mumsmums :) Kladdig och lycklig var han :)




Har även klickat hem lite vinter kläder till barnen. Eller tjockare jackor rättare sagt. Ett par täckbyxor till oskar blev det också, fanns inga i Theos stl så det får jsg kolla efter någon annanstans.






Får se om det kommer passa :)

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback