» Sep. 04, 2014

Underbar dag! Oskar och hans förskola var på utflykt idag och jag kunde se dom då dom var i parken på andra sidan vägen :) såg min lilla älskling med sina röda byxor och ljus blåa tröja :)

Efter dagis tog vi oss en cykeltur hem till mamma där vi intog lite mellanmål :) Oskar var super duktig och cyklade hela vägen själv :)

På kvällen hade jag och Oskar en liten dust med varandra. Han lyssna inte när jag sa till honom sen började han att slå mig (inte hårt) flera gånger. Om och om igen sa jag till honom men han lyssna inte. Tillslut sa jag till att slå mig en gång till och inge tv ikväll men han slog endå.
Det blev skrik tårar och en förtvivlad Oskar men jag stod på mig :)
När han sen gick och la sig så sa han "det här blev ingen rolig kväll..förlåt mamma jag ska inte slå dig, jag älskar.. " Haha älskade lilla gounge! Slå inte mig så ska du se att det aldrig blir så här igen ♡

Nu är det dags att sova för denna mamma.

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback