» Present och kärleksfulla barn

Trots att vi inte har gjort något speciellt så har dagen gått fort. Vi har hunnit med att stor handla, och jag kan säga att det kändes riktigt skönt att fylla på kyl och frys :)
När vi kom ut till bilen och jag öppnar passagerar dörren så ligger det en liten smyckes ask på stolen. Henke hade då åkt iväg och köpt ett jätte fint halsband till mig :) Och så sa han:

"Detta är bara en liten sak, men det är för att du alltid finns där för mig och för att du alltid ställer upp. Jag älskar dig"

Jag blev helt ställd och tårögd ♡





Efter handlingen så kom Milla och Felicia hit och hälsade på :) Oskar blev snabbt populär hos Felicia och hon ville gärna vara nära och
kramar honom.
"Varför vill hon bara vara nära mig mamma?"
"Hon kanske blev lite kär i dig och vill vara med dig"

Hans reaktion? "Men sluta var kär i mig!!"

Sen när Milla och Felicia skulle åka hem:
"Hejdå Milla, hejdå Felici! Du får vara kär i mig en annan gång"

Haha kunde göra annat än att skratta högt och länge :)


Nu på eftermiddagen och kvällen så har vi bara myst med godis och massa levande ljus :) Nu skajag försöka sova så får vi se vad morgondagen har att erbjuda.

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback