» Fortfarande feber

Som det har varit dom senaste dagarna så hade inte Theo feber imorse.. den kom återigen tillbaka efter hans vila på eftermiddagen, men idag var den högre än vad den har varit tidigare, 40.5grader!
Jag ringer vårdcentralen och 1177 men båda säger samma sak. Det är bra för barn att ha feber för då "kokar det bort bakterierna i kroppen".
 Jag tror personligen inte att det kan vara bra att febern pendlar så som den gör, men jaja :/
 
Vi har varit ute en liten stund då faktiskt Oskar behöver komma ut och frisk luft är ju bra för Theo också.
Lite lek i sandlådan och gungande blev det, resten av dagen har vi spenderat inne.
 
 
 
 
 
 
Imorgon ska Oskar till dagis igen, skönt för honom att få vara ute på ett annat sätt och att leka med sina kompisar. Så får jag och lillebror vara hemma och bli friska ordentligt.
 
Nu ska jag kolla klart på en film sen är det dags att sova :)
 
Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback