» Kort resumé

Dagarna passerar och jag har inte haft någon motivation alls till att skriva.. Jag har helt enkelt prioriterat annat :)
 
Kort resumé?
 
Måndags: Lugn dag, besök av Josefine :)
Tisdags: Myskväll hemma hos Josefine med massa godsaker :D Chips, dip, choklad, popcorn och "tårta"
Onsdags:På förmiddagen fick jag fin besök av Oliver <3
Oskar följde med Björn hem efter dagis, det gick jätte bra och dom hade lekt fint och pysslat. På eftermiddagen kom mamma och pappa hit och hälsade på :)
 
Idag då, när Oskar var på dagis så tog jag och Theo det lugnt. Lagade mat och när Theo sov middag så tog jag det lugnt i soffan en stund.
Resten av dagen har vi bara grejjat och fixat. Oskar har byggt mycket med lego och nu sitter han och kollar på Dinosaurie tåg innan läggdags.
 
Kärlek ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback