» Kan äntligen berätta en sak och lek bland löven

Gokväll i stugan
 
Fy farao vad kallt det är, både inne och ute :( Vi har tänt alla ljus och hoppas att värmen kommer, lite varmare är det nu så tack och lov för det :)
 
Nu kan jag faktiskt berätta en sak för dig som har varit lite "hemlig".
I Januari tidigare iår fick Henke lämna sin tjänst på dåvarande företag pga arbetsbrist. Det såg tufft ut, det va tufft och otroligt jobbigt. Sen fick han en chans att sommarjobba på ett bruk i Frövi. Han har jobbat, slitit och jobbat extra hela sommaren och vi har knappt sett honom. SEN kom han hem en kväll, tittade mig i ögonen och sa att han hade fått fast anställning :D Glädjen var TOTAL! Dagarna gick och vi väntade med spänning att han skulle skriva på ett kontrakt, och i tisdags hände det. Han är nu fast anställd och jag är så glad och lycklig för hans skull, Han trivs som fisken i  vattnet på nya jobbet och helt plötsligt ser allt så himla mycke ljusare ut.
Så glad och Stolt över dig Älskling ♥
 
 Idag hade vi en produktiv förmiddag hemma, jag fick städa och rensa bland massa papper. Fick in alla räkningar i pärmen och även gjort iordning en till Henke där han kan ha alla sina viktiga papper :)
På eftermiddagen så ringde Viktoria och fråga om vi ville med henne och Nova till parken och det sa vi ja till :) Blev en mysig stund ute med lek bland löven och i sanden :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag titta vidare på Hellenius Hörna :) Våran snygga prins är ju med ;)
 
Kärlek
 


Anonym
17 Oktober, 2014 - 21:55

Mina fina änglar❤️O är så glad för eran skull😘


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback