» Eldfest

Efter en lugn dag hemma, stor handling så åkte vi till Karlslund för att kolla in årets Eldfest :) Över 600 marschaller pumpor och mycket mer. Hela vägen från mejeriet till tekniska kvarnen är belyst av ljus. Även detta år så var det mycket folk, blev lite jobbigt att gå med vagnen några tillfällen. Vi var inte där så länge så vi hann inte se gycklar gruppen TRIX eller fyrverkerierna. Båda barnen var trötta och ville hem. Men för mig blev det en lyckad eftermiddag/kväll för jag fick spendera den med mina killar ♡
Jag hade ingen kamera med mig så du får nöja dig med lite  halvdana bilder från mobilen)







När vi kom hem så tog det 15 minuter sen somnade Theo sött. Oskar somnade strax innan 20.30 i mitt knä :)
Nu ska snart även jag sova lite, finns inte mycket att göra och så börjar jag bli väldigt trött i både kropp och sinne.

Kärlek ♥ 


Anonym
31 Oktober, 2014 - 22:07

Så fint❤️


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback