» dagarna passerar

Hej fina du 

Dagarna passerar fort och jag har knappt orken att skriva ett inlägg. Theo har fått en riktigt irriterande hosta och vaknar från och till pga den. Så dom senaste dagarna har han vaknat strax efter 05.30 😔

Vad har vi gjort dom senaste dagarna kanske du undrar? Ingenting faktiskt, men vi har endå haft det mysigt och haft trevligt sällskap ☺ I måndags var Oliver och Josefine här. Vi pysslade och lekte kurragömma och kvällen avslutades med en film. 
Igår så var vi hemma hos mamma och pappa en stund. 

Idag var det fotografering på dagis och det var knappt att jag fick "styla" honom, men efter lite tjat så fick jag iaf fixa håret på honom  😉

Efter att jag lämnade Oskar på dagis så blev det en lång och skön promenad tillsammans med Jennie och Bror Vi hamnade nere vid natur reservatet och småbåts hamnen.
 

Det var riktigt skönt att bara gå och prata och se på hur alla träden lyste i olika färger. Älskar hösten bara för att det kan vara så mysigt ibland 😊

Henke jobbar natt så just nu sitter jag i min ensamhet och myser lite innan jag ska sova. 

Kärlek ♥ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback